+38(044) 284-19-43 – для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)
Зателефонувати зараз Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall) Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45
Коронавірус – уроки на майбутнє, як піклуватися про безпеку життєдіяльності. Стаття в газеті «Урядовий кур’єр» від 27 березня 2020 р.
Урядовий контактний центр завжди почує вас. Стаття в газеті «Урядовий кур’єр» від 28 травня 2019 р.
Урядовий контактний центр: по той бік телефона. Стаття в газеті «Урядовий кур’єр» від 21 травня 2019 р.
Урядовий контактний центр: порадять, проконсультують, допоможуть. Стаття в газеті «Урядовий кур’єр» від 3 травня 2019 р.
Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва: «Щодня намагаємося поліпшити діалог у форматі «людина – влада – людина». Інтерв’ю директора Урядового контактного центру Ольги Холомєєвої редакції газети «Урядовий кур’єр» від 19 квітня 2019 р.
Майже 1 мільйон 300 тисяч звернень громадян зареєстровано на урядовій «гарячій лінії» у 2018 році. Стаття в Укрінформі від 4 лютого 2019 р.
“Гаряча лінія” – для ефективної участі осіб з порушеннями слуху в житті суспільства”. Інтерв’ю виконуючого обов’язки директора Урядового контактного центру О.О. Антоненко газеті «Наше життя» від 18 серпня 2018 р.
“Урядова “гаряча лінія” 1545 – сучасна і зручна форма спілкування громадян з Урядом”. Підсумкова стаття про роботу урядової “гарячої лінії” в Укрінформі від 30 грудня 2016 р.
“Забезпечити оперативне реагування на проблемні питання – основне завдання Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади”. Інтерв’ю директора Урядового контактного центру В.С. Плохія виданню “Вісник громадських рад” № 3 від 31 травня 2012 р.
“Номер комунікації “Уряд-громадянин”: 0-800-507-309″. Інтерв’ю директора Урядового контактного центру В.С. Плохія газеті “Урядовий кур’єр” від 17 грудня 2010 р.