Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Які є підстави для відмови особі в наданні безоплатної вторинної правової допомоги?

Відмовити особі в наданні безоплатної вторинної правової допомоги місцевий центр може за наявності хоча б однієї з таких підстав:

– особа не належить до жодної з категорій осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу;

– особа подала неправдиві відомості або фальшиві документи з метою віднесення її до однієї категорій осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу;

– вимоги особи про захист або відновлення її прав є неправомірними;

– особі раніше надавалася безоплатна вторинна правова допомога з одного і того ж питання;

– особа використала всі національні засоби правового захисту у справі, з якої звертається за наданням безоплатної вторинної правової допомоги.

         У разі, якщо особі відмовлено в наданні безоплатної вторинної правової допомоги у зв’язку із використанням всіх національних засобів правового захисту у справі, до рішення про відмову додається письмове роз’яснення про порядок звернення до відповідних міжнародних судових установ чи відповідних органів міжнародних організацій, членом або учасником яких є Україна.