Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Як подати звернення для отримання безоплатної первинної правової допомоги?

Отримати безоплатну первинну правову допомогу можна звернувшись до одного з місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги особисто або подати письмове звернення.

Працівники центру нададуть консультацію/роз’яснення з правових питань усно або підготують консультацію/роз’яснення з порушеного питання у письмовій формі протягом 10 днів з моменту подання звернення.    

Також подати звернення за безоплатною первинною правовою допомогою можна до центральних та місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх компетенції.

Такі органи у разі письмового звернення осіб про надання безоплатної первинної правової допомоги, з питань, що віднесені до їх повноважень, зобов’язані надати протягом 30 календарних днів з дня надходження звернення.

Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування, такий орган протягом п’яти календарних днів повинен надіслати це звернення до відповідного органу та повідомити про це особу, яка подала звернення.